Sunday, December 17, 2006

Farmen 2006!

Også i år ble jeg invitert til å komme til Nissedal på jakttur. Og det synes jeg er kjempemorro. Denne gang ville de jeg skulle ha med Ekko. Jeg vet det er noen av dem som selv jager hare, så jeg var litt betenkt for akkurat det...vil ikke akkurat trenge meg på. Men det skulle jeg ikke tenke på var kommentaren. Så på fredag dro Ekko og jeg i vei nordover. Som vanlig på slike turer er det artig å fyre litt på hverandre, noe Arild liker godt. Så nå var det dunker mot finne... Etter endt jaktdag på lørdag hadde dunkerlaget med Arild og Espen skutt to harer og hatt to loser. Så vi måtte resignere med vår ene hare, men hadde jo tre loser da.... Søndagen kunne ikke jeg være med, så utpå kvelden fikk vi høre noen ganger at det var dunkerlaget som presterte i dag. Forholdene var ikke veldig bra, og det var et skikkelig sliteføre for begge hundene når de jagde. Men resultat ble det, og i god gammel stil hang vi harene opp på låveveggen.
Tusen takk for at jeg fikk komme i år også til dette fine terrenget. Jeg kommer gjerne igjen her.

No comments: