Monday, December 07, 2009

Måren har falt



Haremorderen har vandret til de evige jaktmarker....Dette er 4. året vi er etter den. Utallige ganger har den lagt seg i tretopper i plantefelt. Mye tid har gått tapt av den grunn..... Wilma synes det var utrolig moro med mår. Hun filleristet måren, og skulle tro hun ikke hadde gjort annet.Hun viser tydelig jaktinstinkt. Da jeg så hvordan hun reagerte, og bare gikk rett i strupen på den...ja, da fikk jeg frysninger på ryggen så fornøyd ble jeg. Dette lover meget bra, så nå gleder vi oss utrolig til neste sporsnø.

Wilma er fullstendig gira, og gikk rett i strupen som en erfaren terrier. Dette ser lovende ut. Må ærlig innrømme at jeg ble nesten like gira selv da jeg så reaksjonen hennes. Nå bruker jeg måren noen dager som sporlegging, og i ettermiddag kunne jeg se at dette var veldig spennende spor å gå. Wilma var helt i hundre:-)

No comments: