Sunday, September 12, 2010

Tilbake på sporet igjen.....

Anna er med til Storebu for første gang, og det var virkelig morsomt for henne:-)



Ekko virket revansjesugen etter fredagens premiere. Så utpå dagen idag dro vi ned til Øyslebø, og ruslet opp til Storebu. Anna var med her for første gang, og det var tydeligvis noe hun likte - skravling, latter og diverse sprell. Slapp Ekko 1225, så han skulle ikke få noe gratis på foten. Vi fant oss til rette i bua, og jeg satte i gang å kappet ved, så fikk Ekko styre seg selv. Idet jeg tok av hørselvernet kl 1410 var allerede losen i gang. Haren satt på Holmesland og fortsatte bare å runde der ute. Og det gikk jevnt og trutt. Anna hadde sovet litt, men da hun hørte Ekko sine toner, begynte hun å rocke og danse som til musikk. Etter 30 min ble det 5 min tap, før det putret videre. Og da ble det skikkelig fart, og haren måtte virkelig strekke på beina. Jeg bestemte meg for å dra ut for å koble 2 timer etter uttak, siden det er tidlig på sesongen og med lite trening bak seg. Dette var vel blåst, og vi er godt fornøyd med dagen. Klokken 16 er jeg et godt stykke inne på Holmesland, og 100 meter fra Ekko plystrer jeg. Han går da på tapet, og kommer inn med en gang. Fornøyde tusler vi hjem....

No comments: