Saturday, September 06, 2008

Jeg har vært litt dårlig til å oppdatere i det siste, men det er av den enkle grunn at det foreløpig er mye jobbing. Men må snart få til jevnlige turer på heia igjen.
I går tok jeg tidlig helg, og dro med Ekko på Øyslebøheia. Jeg slapp han ved Åsevann ca klokka 12, og ruslet opp til Arebu for å kløyve ved. Greit å ha småting å holde på med av og til. Midt i lia så jeg han dro ut veldig konsentrert. Mer så jeg ikke før losen gikk i naboterrenget en liten halvtime senere. Den gikk inn og ut av hørehold, og minnet om en unge som lå og stakk i plantefeltene der. Så gikk den ut av hørehold - etpar høye åser med dype daler gjør det vanskelig å høre. Jeg hører han igjen klokken 15, og klokken 16. Jeg drar innover, og kobler i tap 17.30. Da syntes jeg det var nok mosjon for i dag.

No comments: